Followers

Wednesday, September 22, 2010

abang encem

yea abg saya taw abg encem.. saya taw abg bwak brg byak kt troli.. berkotak kotak..beso pnye kotak, abg saya xsecantex mane, abg saya xsemanis mane pown.. saya gemok abg.. xkan la bdan sebesar saya nie, abg xnpk?? sakit abg..sakit.. hanya tuhan je yang taw yg saya sakit.. saya menjerit,abg xdegar.. saya da macam cacing da bang, baru abg napak.. n say sory?? hadoii.. saya rase cm nak ngis je abg, nak ngis bile saya taw abg napak saya kt depan.. tapi da terlambat!!! eaaa...gedixnye kaw pngil abg abg segala.. eaayarkk...muntah jap! taw x rini..aq geram tol kt mamat nie, aq kne g bilik timbalan menteri, kene pasang pc,seting network segala.. dlm ondway nk ke atas.. aq bwak 1 troli,n mamat nie,bwak troli ag satu.. ade ke ptt xnpk aq kt depn dy, tah ape dy beragan smpai terlangar aq kt depn.. abes la ranap kaki aq.. n aq trus jd cacing yg mengedix di si2, sbb terlalu sakit, dan dengan muka besalah dy tanye..(taw takot) dy:eaa..sory sory..sakit kew?? see..dy bley tye sakit ke x??sabo jelaa.. aq:eaa..xde laa..sikit jew..xsakit pown.. n aq ase cm nk penmpor jew pipi aq,sbb ckp gedix cm2! then aq jaln belkg n tgk kaki aq mek kaw bengkak+urat terkeluar=kaki patah eaa..npk sgt kaw tpu,smpai kaki ptah, bersamaan urat terseliur la.. sakit derr.. aq nk jln pown terencot, nk naek tanga,termenung jap.. sampai ke aq ke puncak uma t, maklum la uma ats bukit.. sempat wat tanga jew,lif xsmpat. okew tpu ag,setakat uma flettt.. lpekn angan kaw! jgn smpai jerawat kaw bertepek ag, sbb kuat berangn! p aq gagh kn jugak.. now sekerang menhan sakit nie jew, hope pasnie bengkak nie susut.. dari ati:kita manusi yang sntiasa ade sifat cuai.

No comments: