Followers

Monday, September 6, 2010

PULAU REDANG
pulau redang... dari kecik sampai sekarg, jika ada yg bertanya.. pulau pilihan saya..pulau ape?? saya akan menjawab..pulau redang.. kenapa pulau redang??? walaupun saya xpernah pegi.. p saya dpt rase mcm tenang je pulau tu.. phon2 yg redang redang.. nyaman je rasenye kn.. lagi saya memg suke laut.. tapi bukan suke mandi.. bile ada masalah saya akn cri laut.. saya rasa laut memahami jiwa saya, dan mengerti masalah saya.. ceeeeehhhhh lggg......t da kwen..saya nk g hnymoon kt snie.. sye akn pegi dgn org yg saya cinta..syg.. tentulah suami saya kn.. teeeetttt...sape2?? xtaw ag..sume jdoh kn.. bwak jela saya nk g hnymoon mane2.. p wajib yew bwak ke sni!!! haha.. tok cinta hati saya: andainye satu hari nanti.. jodoh i2 bukan milik kita.. saya bejnji akn pgi ke tempt nie sorg.. tok tunaikn impian saya besama cinta kita, walaupun jasad awak tiada di depan mata saya, p cinta saya tok awak sentiasa ada dlm hati nie.

"Tak pernah lepas dari cobaan Dalam perjalanan percintaan Tapi ku relakan cintaku untuk mu Yakin pada tulusnya kasihmu"

"Hanya kerana cinta ku melangkah jauh Sanggup menyepi mencari ilham ku Tak ada yang lebih dari itu"

k bess..stopp!!!!! xyah jiwang sgt k..hadoiii.... lex r..jgn sedey...episod sedey smpai si2 je k.. sedey kew?? org xde perasaan je xsedey,hahahaha.. okew la..smpai snie je story aq tok update kali nie yew.. psnie bz..aq mgkin xon9.. so aq nk ucapkn di sini.. "SELAMAT HARI RAYA,MAAF ZAHIR jew.." batin xde k..haha.. dari hati : saya bani luah,sbb taw awk xkn bce..kihkihkih..

No comments: