Followers

Thursday, September 30, 2010

saya over confident!!!

sila lihat muka CONFIDENT saya di bawah ini puas puas... muka yg susa saya nk bg tgk,sbb xcun.. memg xcun pown..kuangkuangkuang... okew ini muka confident saya.. ade apa dgn muka saya??? saya nk cite kt sini..kerna muka confident saya nie.. saya selalu wat sala..xkire di mana saja, dan sering di gelakkn kn kawan2 yg rapat!!! hee..mereka memg peka dgn setiap kesalahn.thz kawan! dulu an..dr sekolah,saya memg nk jd penguam.. di sbbkn result SPM xgud2 sgt an.. saya xdpt nk melgkah ke bidg yg saya minati.. then..saya mint bisness.. p xkesmpaian jugk..sbb bisness..bile2 ley blaja, i2 yg jawapn saya dpt.. lah nie saya dpt network system computer.. saye time tmpa alsan setelah di pujuk. so..mint saya tok jd penguam dtg balek beberapa jam lepas.. td sye pg wat sharing printer kt atas.. then xsgka lak tmpat saya g 2 bilik undang undang.. so tgk dorg cite pasl lwan2 kes..dlm mahkamah.. waahh..betape teruja nye saye mndegar! then saya ckp la kt sorg KAWAN nie ann.. haku : t aq nk masok bahgian nie la..aq nk jd penguam! kwn : kaw nk jd penguam??hntikan,ko 2 over confident,t bes law kaw da berucap.. memg hncur t. nak taw kenape dy jwab cm2.. sbbnye..saya law beckap awal2 je oke,blakng2 merapu..ckap sala pown muka saya still confident.cm ape saya ckp 2 sume btolll... padahal..org yg xtaw cara saya je akn pecaya n terpinga2 btol ke saye ckap. ps2 saya akn gelk sbb dy pecaya..jaat kn! lg2 ade ag ayt confident tp sala mase jln2 kt mall,mber nk cri suar trek.. then saya jmpe suar yg mura..name brand dy.. haku : haa..2 citah!!! (sambil menjerit) kwn : oit!! bukan citah la..cheetahh,muka confident,p sala! masu 2 sume memndg saya,da keluarla ketawe mak lampir kami.. haha..saya malu,p saya wat muka selmber..muka confident.. part tgk jam lak..saya memg suke extrakn kul bape,law extra 5 or 10 min xpe an.. p saya extra smpai setgah jam awal.. haku : da kul 1 da.. kwn : dy nie law ade laki,law laki dy tye..yunk kul bape?? dy jwab kul 8 da bang..laki yg tgh breakfst trus kelm kabut g keje, tgk2 jam bru kul 7.30.muka confident je jwab! dan ketika ini jm suda pukul 12.30..aq ske cpatkn jam! p muka still confident law mnjawab. time presentation lak.. kwn : muka ko confident je bile present,p merapu tetp ade..haha haku : sbb 2 aq confident..bile kite ckp confident,org ske tgk kite, bile kite sala..org xpasan..n sbb muka confident aq nie la,aq xkene soal byak.. smbil 2 aq sorokkn ketakutan aq..tere x?? aq memg pandai belakon..hahaha.. nie ayt2 sala yg aq sebut smbil muka confident sangt! downtown..aq sebut donton, cheetah..aq sebut citah, bilik telco..aq sebut bilik tesco, hard cord..aq sebut hard core, like son,like mother..aq sebut like mak,like mother, nie sume aq ckp sambil muke confident!!! haa..yg nie baberape minit lepas, cite aq,zaza,lalok n pakcik. nie depan pi2 uma. pakcik : dik dik nak tye..ade x orang nk sewa uma kt sni. haku : entahla cik..xtaw,ade ke x.. pakcik : owh..p law siarkn kt internet dorg msti nk kan.. haku : aah,bese cm2.. pakcik : snie berape dik sewa?? haku : sini 300 jew.. k stat sini aq da mule merapu..n ko byangkan muke pakcik 2 blur2+pecaye zaza : bkn 300 la,600 uma nie.. pakcik 2 tye sewa uma bape,p aq jwab hrga sewa bilik. pakcik : owh..oke la 2 ek,uma bela2 sane 700 lbey..mahal, agk2 memg xde org nk sewa ea??intake baru bile ek?? haku : intake baru bese buln 1 cik..buln 12 yg da nk bes da, zaza n lalok diam..sah aq sala ckp. trus masok dalm uma. lalok : aq suke dok muke confident kaw, zaza : kaw ingt intake baru 2 cm kt kolej ea..ske2 ko ckp intake bru naek buln 1, dorg gelak mak lampir kt aq kaworg taw x..cibai tol! susa tol org terlebey confident nie la hay.. nasib kaw la pakcik kne tpu ngn aq, aq bru je pndah sni,kaw time la jwapan aq nie seadanye. now smpai sekrg dorg gelakkn muka confident sambil menipu org kt muka aq nie. dari hati : nasib kaw la pakcik kene tpu..

No comments: